Використання Інтернет-сервісів освітнього простору у навчально-виховному процесі з фізики та математики

16-04-2018

     Удосконалення професійної компетентності вчителя сьогодні не можливе без освоєння і активного використання ним у роботі інформаційно-комунікаційних технологій. Щоб активізувати роботу  в цьому питанні 12 квітня 2018 р. на базі Костопільського ЦТТіКТ відбулося засідання  семінару-практикуму вчителів математики і фізики з теми «Використання Інтернет-сервісів освітнього простору у навчально-виховному процесі з фізики та математики».

    Сучасному суспільству потрібна творча й активна особистість, здатна проектувати власне майбутнє життя, самостійно мислити, генерувати оригінальні ідеї, приймати сміливі, нестандартні рішення саме тому для ознайомлення вчителів  із корисними для педагогічної  діяльності Інтернет-сервісами та навчання основ роботи з ними була проведена методична естафета «Сервіси для створення і збереження дидактичних і методичних матеріалів».

-        Мельничук Л.В. (вчитель Пеньківської ЗОШ І-ІІ ступенів), майстерно провела практикум з використанням Інтернет-сервісу Poppletдля створення і збереження ментальних карт та продемонструвала приклади практичного застосування на уроках математики і фізики.

-        Волинець І.М. (вчитель Перетоцької ЗОШ І-ІІ ступенів) поділився досвідом  використання на урокахІнтернет-сервісу мультимедійних дидактичних вправ LearningApps.org . Учасники ознайомились з даним онлайн-сервісом  і вчилися створювати власні інтерактивні вправи.

-        Освоїти сервіс Tagul по створенню "хмар слів» , з чого скласти ці хмари, що з ними робити далі і як ці хмари допоможуть вирішувати завдання навчального плану розповіла Панчук В.Ю. (вчитель Звіздівської ЗОШ І-ІІ ступенів)

-        Про актуальність для вчительської роботи додатків Google , а саме  про форми Google, з допомогою яких легко створити опитування і тести для оцінювання засвоєння  учнями отриманих знань підготувала інформацію Корусь М. М. (вчитель Малостидинської ЗОШ І-ІІІ ступенів). Учителі практично створили анкети та тести за допомогою сервісів Google.

    Маючи доступ до мережі Інтернет, учасникам семінару вдалося не лише теоретично осягнути презентований матеріал, але і практично випробувати описані  програми.

    Усі учасники засідання підтримали методистів Костопільського РМК Савчук В.С. і Бондарчук М.Я., які зауважили, що навчання для учнів XXI ст. повинно бути цікавим , а різного роду Інтернет-сервіси дають можливість розвити резерви дитини, допомагають вчителю працювати творчо, ініціативно, з більшою професійною майстерністю. Зважаючи на те, як багато на сьогодні є різноманітних, корисних для педагогів сервісів у мережі Інтернет та як щодня їх кількість і якість збільшується. З огляду на результативність та продуктивність проведеного заходу було прийнято рішення про продовження подібних  практичних зустрічей з обміну досвідом.